Ƨσℓσ - ccℓσωи
Miss Hoya

Navigation : touch hover image



인피니트 여자 보이프렌드 비투비

Annyeonghaseyo yg di depan screen tuh! Yelah kamu! Haha,don't try to copy cat! Do follow me if you love my blog! No I follow you,you follow me back,arrachi? ;D


StepFoots

  • No harsh word please.
  • Sorry if I'm not reply your visit.


    Saranghae Cingu



    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Faieraa Hoyaa
    Others:   



  • Being Crazy!


    Assalamualaikum, Annyeonghaseyo n Hyee to all peeps :)
    Aku datang sini nak membebel kejap dan memekak seketika :) Kerja rumah banyak gila tertunggak! huih, tuh lah len kali tangguh lagi kerja, tengok lagi kpop, nih lahh balasan nye, tapi aku tak salah kan kpop, aku yg minat ape pasal kpop yg salah? betik betik betik! #cehmacamceritacintakurakuradahh,
    okay enough for that coconut! hihi, nih aku ikot macam cikgu aku cakap:) sorry to say.. whatever, malam anih aku tak tau aku nak merepek ape,sebab aku dah kehilangan otak gila aku,sebab aku dah guna otak aku untuk buat kerja rumah yg belambak dan membukitbukit ituh! amboi bahasa! 
    aku newbie kat belog nih, so follower bape jek, kire pakai tangan jer, kawan aku dah byak dah, biase ,, amatur.. lagi pun diorang dah lame dah berbelog nih , hihi , #kesahpulakaku,, sebenarnye mak aku dah bising suroh tidor sebab esok aku school! tapi aku tak ngantuk lagi,nak buat camne, dari aku memekak nyanyi sensorang dalam bilik bek aku wat something kat blog nihh,, betik? betik... hii
    okay , dah lah .. malasnak dgr bom from the fierce lioness, better i sleep! tatatititutu
    Annyeong!pyongg! :)