Ƨσℓσ - ccℓσωи
Miss Hoya

Navigation : touch hover image



인피니트 여자 보이프렌드 비투비

Annyeonghaseyo yg di depan screen tuh! Yelah kamu! Haha,don't try to copy cat! Do follow me if you love my blog! No I follow you,you follow me back,arrachi? ;D


StepFoots

  • No harsh word please.
  • Sorry if I'm not reply your visit.


    Saranghae Cingu



    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Faieraa Hoyaa
    Others:   



  • Fanfict ; sarang bi ( LOVE RAIn ) chapter 2 .

    Annyeong!neh sambungan dr Chapter 1 takdi..saper tak baca lagi pergi baca  SANA cepat ! haha

    Majlis perkahwinan D.O dan Ara berlangsung dgn meriahnya . Walaupun omma D.O , Puan Jung sedikit terkilan dgn keputusan ank nya mengahwini org kebanyakan, namun dia terpaksa juga menerima Ara sbg menantu. 
    SEMENTARA ITU .....
    ''D.O !!!!!'' D.O tersentak apabila namanya dipanggil.
    Dia berpaling apabila bahunya dicuit. Abangnya, Leetuk sdg tersengih memandangnya. 
    ''Apahal kau tenung isteri kau lama2 tu?Kalau ya pun sabar2 lah sikit, '' usik abgnya.
    '' ish ! merepek la ..''
    ''Apa yg merepeknye? hei , abg dh ada pengalaman tau ! kau ingat abg tak nampak apa yg kau buat tadi ? perhatikan Ara mcm nak telan. Abg pun rasa perasaan mcm tu la D.O '' tambah Leetuk .
    D.O bersikap selamba. Entah apa perasaan yg dimaksudkan oleh Leetuk tdk pula dia terfikir.Yang dia ingat, di sdg leka memerhatikan Ara tanpa apa2 perasaan berdebar atau gementar .
    '' Abg ni suka2 nk mengata org.''
    ''Abg ckp berdasarkan pengalaman. Kan abg lebih dulu makan garam , lebih dulu rasa nikmat rumah tangga,'' ujarnya smbil membelai rambut anknya , Yoora.
    ''erm , apa2 je la == '' D.O mengalah .. 
    '' heheh , kau tak nak temankan Ara ? kesian dy lyn tetamu sorang2 tu ''
    '' Tak pe bang. biar dy biasa dgn keadaan rumah kita bila ada majlis keramaian mcm ni. Baru dy tau , '' jawab D.O tenang .
    '' Kau ni, tak elok kalau org tengok ! suami isteri kena bertindak mengikut kata sepakat. Bukan dy ke sana , kau ke sini,'' nasihat Leetuk.
    '' ye la ye la .. okay . D.O pegi tolong Ara jap .. ye ? '' kata D.O sambil menepuk bahu abgnya .. 
    ''ye .. pegi la'' kata Leetuku diiringi ketawa yg ditahan ~
    ''Ara...''
    '' ye saya ? oh awk rupanya D.O ..'' 
    ''ehek .. ermm .. boleh saya tolong awk ?'' tanya D.O dgn lembut .
    Ara terdiam seketika.... ''errr .. tak de apa yg boleh awk tolong .. tp saya ada bnde nk ckp skit dgn awk .. ''
    *eh ? asal ngn minah ni ? nak ckp,ckp je la =='' *
    '' ermm .. ckp tentang apa ? ''
    ''kita ckp kat ats je la .. kat sini tak sesuai'' lalu Ara terus pergi naik ke bilik di tingkat atas seraya D.O mengikutinya dr blakang.

    D.O duduk di birai katil. Dia termangu seketika. Matanya terus merenung tubuh Ara yg sdg berdiri membelakanginya .
    ''D.O , ckp la cepat ! Apa yg harus sya buat lg ? Hari tu awk kata caranya senang! sekarang ??''
    Ara bagaikan merayu.Sakit hati nya melihat kelakuan D.O yg telah pun sah menjadi suaminya itu. Sikap D.O yg selamba dan bercakap tidak serupa bikin itu membuat hatinya geram. 
    '' Ara , sabar la dulu. Kita baru je kawin ... jgn la mcm ni ye .. '' rayu D.O . 
    '' Habis tu, apa saya nk ckp kalau omma tiba2 nk cucu ? saya dah tak sanggup D.O !!! saya tak mahu sepanjang perkahwinan kita , saya kena terus berbohong di depan sume org ! Itu bru Omma , kalau Linda bagaimana ? '' ujar Ara , dy teringat akn permintaan ommanya yg mahukan cucu dlm masa terdekat ni...
    ''ala, awk pandai2 la kelentong. bukanya susah,'' jawab D.O .
    ''D.O  ! awk jgn nk pandai2 mengajar saya menipu plak ! saya tolong awk ni tak lebih dr untuk mambalas budi dan sbb sya perlukan wang.Awak hanya suruh saya berlakon di depan keluarga awk.Awak tak beritahu tentang perangai omma awk yg merimasakan..'' jerit Ara geram dgn perangai D.O.
    ''Eh..jgn la jerit!! Nanti org dengar,'' marah D.O.
    ''AH ! saya tak peduli! awak mmg nk perangkap saya ! Ada niat lain awk mengahwini saya. Awk hanya mahu mengambil kesempatan ke atas diri saya,'' jerit Ara. Kali ni lebih kuat.
    D.O terkejut. Segera dy menerpa ke arah Ara. Mulut Ara ditekupnya dgn tpk tangan. Tubuh Ara ditolaknya tepat ke dinding.
    ''DIAM !! Jgn jerit ! Aku tak suka dgr. Aku benci dgr perempuan yg suka menjerit !''
    Ara terkesima dgn tidakan D.O. Bahasa lelaki itu bertukar mnjadi kasar tiba2 . Wajahnya direnung begitu tajam sekali.Rasa ingin menangis kerana di perlakukan sedemikian rupa.
    ''Bila dorang tanya,kau buka mulut.Bukannya susah! Aku dh bg kau upah. Ingat, surat perjanjian tu ada pada aku. Sekali kau buat silap,kau tau lah akibatnya.Aku akn tuduh kau perempuan jalang ! '' ujar D.O berbaur ugutan.
    Berlinang air mata Ara jatuh ke pipi.Dia cuba melepaskan diri.Tangan D.O ditepis kuat.
    ''Don't u dare to touch me!!! Tolong hormati hak saya ! '' Ara berkata dan mula menjarakkan diri dari D.O. 
    Ara sudah mula menangis teresak-esak.Segera dy mencapai tuala yg tergantung di penyidai dan terus melangkah ke bilik air.Malas dia hendak melayan D.O.
    D.O bergerak ke katil.Dia merebahkan tuduh ke situ.Dia cuba mententeramkan dirinya. Perlahan-lahan dia memejamkan mata.
    Beberapa minit kemudian,Ara keluar dr bilik air setelah lengkap berpakaian. Baju blaus pendek yg baru dipakainya bersama jeans pendek paras lutut menyerlahkan lagi kulit putih bak kapas miliknya.Cuma kepalanya shj kelihatan basah.
    D.O dilihatnya sdg baring di ats katil smbil lengannya diletakkan di ats dahi.Mata D.O yg pejam, terus terbuka setelah mendengar derap langkah berbunyi. D.O terpandang Ara . Terkesima sebentar dia melihat diri sebenar Ara .
    Kini nafsu lelakinya tiba2 bergelora. Pandangannya masih tajam menjamah tubuh wanita yg sdg mengadap cermin. Rambut lurus Ara yg basah direnungnya lama.
    ''Kenapa pandang saya mcm tu?'' soal Ara keras.
    Gementar hati Ara melihat panahan mata nakal D.O menjamah tubuhnya. Namun, Ara pura2 bersikap berani. Terus menyapu losyen di lehernya yg putih. D.O menelan air liur. Ara tidak mempedulikan renungan itu.
    ''Nanti awk berbincang dgn appa awak tentang pindah rumah.Sya xmahu tinggal lama2 di sini. Makin lama saya dlm rumah ni, makin gila sya melayani kerenah awk.Sya nk tinggal di bilik sendiri.'' luah Ara terus meyedarkan D.O dr memerhatinya.Dia tersentak .
    ''Tapi kita baru kawin.nanti apa pula kata dorang...'' D.O memujuk.
    ''Itu masalah awk.Awk pandai-pandailah kelentong.'' Sengaja Ara menyindirnya.