Ƨσℓσ - ccℓσωи
Miss Hoya

Navigation : touch hover image



인피니트 여자 보이프렌드 비투비

Annyeonghaseyo yg di depan screen tuh! Yelah kamu! Haha,don't try to copy cat! Do follow me if you love my blog! No I follow you,you follow me back,arrachi? ;D


StepFoots

  • No harsh word please.
  • Sorry if I'm not reply your visit.


    Saranghae Cingu



    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Faieraa Hoyaa
    Others:   



  • Love Rain The Ending.


     Annyeong! Hah, okay mesti suma tanye dimanakah keberadaan Faierra setelah lama menghilangkan? Haha perasan pulak kite. Takde memang busy giler study sebab nak exam kan.. Then kerja nak tidur jeh. Hahaha. Okay nih sambungan FF Sarang Bi chapter 5 ( ending punya ) Kajja! :)



    'Ara,boleh saya berbicara dgn awak sekejap?' Kata doktor pakar yang merawat adik nya, Dr. Shinwoo.
    'Adik awak sudah mulai sembuh dan mungkin besok hari awak sudah boleh membawanya pulang.'
    'Betul ke?kalau macam tuh terima kasih doktor sebab selama nih ah rawat adik saya dengan baik.' Jawab Ara dgn nada yang senang hati. 
    ' Dongsaeng! Awak dah boleh balik esok..' Kata Ara. ' Mwo? Jeongmal! yesh!.'Jawab adik nya yang sangat gembira mendengar berita baik itu.

      Selepas satu setengah jam berada di hospital bersama adiknya, Ara pun merancang untuk terus pulang ke rumah.'Dongsaeng, aka nak balik dululah. Esok akak datang ambik adik keh. Kemas baju tuh. Akak nak tengok D.O jap.' Kata Ara. ' Ehh? Kate tak suke dgn D.O oppa? haha.' Jawab adiknya sambil mentertawakan Ara. ' Haha. Ada aku kesah? Dah akak nak jalan dah nih. Bye dik.' Ketika berada di lobby, sedang Ara berjalan, tiba tiba tangannya di pegang oleh seorang jejaka. 'Yaa! Kenapa awak sesuka hati pegang tangan saya?!' jeritnya tanpa rasa segan silu. Rupa rupanya jejaka itu  adalah Kai. Ara berasa terkejut. ' macam mana awak boleh ada kat sini,kalau awak datang kesini semata mata untuk melawat adik saya, awak tak ada hak!' katanya. 'Mianei,knp awak tetiba panas baran nih?saya datang sini untuk mintak maaf dgn awak' jawab Kai. ' Tak perlu,saya dah maafkan awak. Awak boleh pergi dari sini. Saya bukan siapa siapa awak lagi dan jangan cuba dekati saya dan adik saya. Saya sudah bersuami. Awak faham? Jadi awak tak berhak lagi sentuh saya.' Jawab Ara lagi dan terus pergi tanpa memandang sekilas pun wajah Kai. ' Kenapa kau datang saat aku tak mencintai mu lagi?' Bisik hati Ara. 'Huh! Nih lhaa akibat disebabkan aku terlalu percaya dgn Hyuna' Bisik hati Kai dgn hati yang sangat menyesal kerana telah meninggalkan Ara mentah mentah.

    Setibanya dirumah, Ara melihat D.O yang lagi berbaring di atas sofa dengan mimik muka yang kecewa dan sedih. ' D.O-ssi,knp awak muram je nih?' Tanya Ara yang pelik melihatnya. ' Eh! Ara awak dah balik? Aniya, saya cuma takut awak marahkan saya lagi.' Jawab D.O. 'Ermmmm...' ringkas Ara. 

    'Ara-ssi, tolong maafkan saya? Nan jeongmal mianeyo,actually saya tak berniat nak buat camtuh. saya janji saya tak akan buat macam tuh lagi. Tapi kenapa awak selalu marah saya? Saya ikhlas menyayangi awak Ara.' Pinta D.O.
    Ara telah mulai berfikir D.O sebenarnya ikhlas mencintai nya tapi dia seolah olah tidak memperdulikannya..
    'D.o-ssi, se..be..nar..nyaa.., saya juga mencintai awak. tapi saya takut untuk luahkannya,,baru saya sedar betapa bodohnya saya tak pedulikan awak selama nih.. Mianeyoo..' Jawab Ara. 
    'Shhh,(sambil meletakkan jari telunjuknya ke bibir Ara) Tak sayang, tak perlu mintak maaf sebab saya dah maafkan awak terlebih dahulu.. mulai hari nih awak akan menjadi teman hidup saya buat selama-lamanya, dan boleh lah awak picitkan badan saya lepas nih.' jawab D.O sambil ketawa.
    'Yaa!(sambil tangannya mencubit perut D.O), arraso arraso.. 
    mereka berdua ketawa melihat telatah mereka sendiri..
    'Terima kasih Tuhan kerana Engkau telah memberikan aku kebahagiaan yang baru setelah lama perit menyelubungi hidupku' Bisik hati Ara tanda bersyukur kepada Tuhan.. Dan endingnya Ara gembira hidup bersama D.O.




    *SUKA upload gambar nih! 
    Haha. Siket jer ending dia kann? hoho. ni jer yg dapat. haha.. best tak? komen lhaa ehh :D