Ƨσℓσ - ccℓσωи
Miss Hoya

Navigation : touch hover image



인피니트 여자 보이프렌드 비투비

Annyeonghaseyo yg di depan screen tuh! Yelah kamu! Haha,don't try to copy cat! Do follow me if you love my blog! No I follow you,you follow me back,arrachi? ;D


StepFoots

  • No harsh word please.
  • Sorry if I'm not reply your visit.


    Saranghae Cingu



    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Faieraa Hoyaa
    Others:   



  • Sarang Bi ; Chapter 3.

    Annyeong..Neh chapter 3 for fanfiction ; Sarang Bi ( love rain ) . Saper tak baca lagi chptr 1 and 2 pegi SINI dan SITU .


    Selesai jamuan makan malam , maka lengkaplah majlis gilang-gemilang bagi Puan Jung dan Encik Jung sekeluarga. Semua tetamu dan para jemputan sudah pulang .
    ''Ara, kita jumpa appa skejap.Adahal yg abg nk bincangkan tentang cadangan Ara tadi.''
    Bergetar gegendang telinga Ara mendengar ucapan itu.Dia tidak sangka D.O boleh berkata begitu. Heiii... Bahasakan dirinya abg? Yearkk.. geli-geleman tekak aku.
    ''Sekarang ke?''
    ''Yalah.Habis tu nk tunggu bila lg?'' jwb D.O.
    ''jomlah.'' D.O menarik tgn Ara dan sama2 melangkah mendapatkan Encik Jung.
    Kemudian mereka bertiga memilih taman mini yg agak terpencil sbg tempat perbincangan yg jauh dri keluarga dan saudara mara.
    ''Betul ke ni rancangan kamu ? nanti apa pilak kata mak kamu?'' soal Encik Jung sayu dgn rancangan D.O .
    Ara membisu. 
    ''Kalau ikut saya appa,mmg saya tak kesah tinggal di sini.Tapi, Ara ni.. beria-ria nk pindah.Katanya senang nk ke tempat kerja.'' Selamba ayat itu diucapkan oleh D.O .
    Ara terkedu mendengarnya. 
    *kurang ajar betul mamat ni..sedap2 mulut dia je nk bercakap pasal aku.. tempat keje aku pun dia xtau.. urgghh*
    ''Ara betul ke apa yg D.O ckp ?'' tnya Encik Jung.
    ''errr...mmg betul appa , dekat dgn tempat kerja Ara. lagipun tempat kerja Ara dekat dgn tempat kerja abg kan ? so senang la sikit ~~'' jelas Ara .
    D.O mengangguk tetapi dlm hatinya ketawa. Ye la pandai betul perempuan ni bercakap,tempat kerja dia pun aku tak tau ..hahaha.
    ''kamu tak kesian ke kat appa dgn omma ? kami cuma ada 2 org je ank, Leetuk dgn D.O  .. Leetuk dah ada keluarga , dah ada rumah sendiri. Ni D.O pula nk tinggalkan kami..Nanti sunyi la Villa Sakura ni~ '' rintih Encik Jung.
    Ara terdiam lagi. *saya bkn berniat begitu,tp perkahwinan saya dgn D.O hanyalah berdasarkan kontrak!* gerutu hati nya.
    ''ermm..tak pe la kalau appa tak izinkan..saya takkan ungkit lg hal ni..Mianhei appa'' kata Ara setelah lama berdiam diri.
    D.O hanya tersenyum mendengar jawapan Ara .. *baru kau tau,ingat senang2 boleh pindah rumah?Appa mesti tak bg punya!*
    '' Gwenchana .. Appa faham perasaan kamu~'' 
    '' Apa yg rancak dibualkan tu?'' tegur Puan Jung tiba2 .
    ''tak de apa la, berbual kosong je..'' jawab Encik Jung. *dia dgr ke ?*
    '' kalau ye pun nak bersembang , knpa kat sini ? mcm ada benda je yg korang rahsia kan dr omma..'' 
    '' eh , omma ni ! mana ada .. Appa cuma nk kenal dgn lebih rapat dgn menantunya ni.. bkn ada apa pun.. dah la tu omma , jgn pikir bnde lain plak..'' kata D.O menenangkan suasana.
    ''ye la .. ermm.. Ara , bila agk nya omma boleh timang cucu yer ? dh lama benar omma rasa nk jdi nenek.. lepas Yoora pindah dgn ayhnya, dah tak de suara bdk2 kat villa ni,,omma hrp dpt tengok keturunan omma yg dilahirkan melalui rahim Ara.. tp omma nk baby boy , tau ! '' ujar Puan Jung panjang lebar.
    Ara tersentap !! *omo ! abis la aku..apa nk jwb ni???*
    '' ish awk ni ! dorang bru je kawin..tak kan boleh dpt ank dlm masa terdekat ni kot ? pikir la sama !'' tegas suara Encik Jung. Dia mmg tak suka apabila Puan Jung berkata begitu.
    '' eh awk ni, tak pe la .. bkn awk yg mengandung.. Ara .. apa la.. Ara boleh yer ?'' 
    '' eeerrr.. Ara okay je .. tu pun kalau abg tak kesah .'' jwb Ara tergetar-getar.
    D.O yg mendengar terkejut berok ! *pandai perempuan ni buat janji .. sekali omma tagih janji .. aku jgk yg susah*
    '' D.O pun okay .. errrmm .. kalau Ara okay , jum masok bilik ! '' kata D.O lalu menarik tgn Ara naik ke kamar beradu. 
    Ara yg dr td asyik mengutuk diri , krn berjanji dgn omma , terkesima dgn tindakan lelaki itu , sesuka hati mengajaknya ke bilik. Hendak ditepis tgn itu , tak gamak.Nanti apa omma dgn appa kata, jadi diturutnya shj . 
    '' erm .. pegi la .. appa pham korang penat ,. pegi la naik .. gud nite'' kata Encik Jung memecah suasana .
    Puan Jung hanya mampu tersenyum melihat telatah anak dan menantunya. 

    '' Pandai nye kau menaruh janji kat omma ! atau , kau mmg maksudkan apa yg kau kata tadi ? '' D.O berkata 
    Ara yg duduk dibirai katil, tersentap mendengar kata2 D.O. 
    '' kenapa awk tak percaya ?'' tanpa menjawab soalan D.O, Ara menanyakan soalan lain pula.
    ''Entah la . Tapi tengok gaya kau ckp tdi mcm percaya.Kau betul2 nak ? Aku tak kesah !  sekarang jugak kau boleh dapat !'' ucap D.O bersahaja.
    D.O lantas bangun dan mengunci pintu. Ara terkesima. Lebih laju jantungnya berdegup. D.O berpaling dan tersenyum. Makin melemahkan urat2 sendi Ara. Ara tidak senang duduk.
    ''Gila ! Awk dh lupa ? awk kena hormati hak saya ! awk tak dibenarkan menyentuh saya ! walaupun saya halal buat awk'' Kata Ara mengingatakan tentang perjanjian nya.
    ''Itu kita tolak tepi. Yang penting mlm ni kita berseronok!'' ucap D.O yg semakin mendekati Ara.
    '' D.O ! saya dh tolong awk . Ingat ! Awk dh janji akan hormati permintaan saya ! ''
    D.O masih ingat , tetapi dia sengaja nak mengusik. Ketakutan wanita itu mencuit hatinya. Langkah D.O terhenti kemudian dia kembali duduk di sofa.
    '' abis ? sapa suruh kau bagi harapan kat dorang?Kalau mereka menanti mcm mana ?''
    '' awk nk suruh saya jwb apa masa mereka tanya ? Tolak permintaan mereka terang2? beritahu mereka yg kita kawin hanya utk dijadikan alasan agr awk dpt menolak kehadiran Hyuna ? Cuba fikir sikir ,D.O!'' Ara meluahkan hujahnya.
    D.O bingkas bangun. Merenung Ara dgn pandangan yg sungguh tajam.
    '' Kau tau tak, selepas kau masuk tadi,mereka sibuk mencari nama utk cucu lelaki yg kau janji kan tu ! '' beritahu D.O .
    '' Biarkanlah.kalau awk tak buat apa2 pada saya, tak ada nk keluar bdk tu pun.'' jwb Ara.
    '' tapi aku tak suka cara kau gunakan utk memenuhi harapan mereka. cara kau tu akn menghampakan mereka.Aku tak pernah cintakan kau. Jgn kau harap satu sen harta akan jatuh ke tangan kau kalau kita berpisah. Aku pun tak ingin menyentuh kau. Aku tak kan benarkan kau mengandungkan ank aku. Kau dh dpt upah. Segala-galanya akn selesai.'' 
    Ara terpana dgn kata2 D.O. Hatinya terguris. Begitu pyh dia membuat keputusan utk membantu D.O, rupa2 nya dia langsung tak menghargai pengorbanan nya.
    '' Ingat! jgn sebut pasal ank lagi ! benci aku mendengarnya!''
    '' Dah la D.O , awk sendiri yg suruh ! saya buat aje .. dan lagi satu .. saya pun tak ingin ada ank dgn awk ! lelaki tak kenang budi!'' jwb Ara melepaskan geram.
    D.O terkejut. *TAK KENANG BUDI ? perempuan ni mmg perlu diajar* Lantas dia terus berdiri .. mendekati  Ara.. 
    Tubuh Ara ditolak ke dinding.. mukanya semakin lama semakin dekat dgn wajah Ara . tangan nya memegang tangn Ara dgn kasar.
    '' apa ni? lepas kan saya! tolong ! '' Ara separuh menjerit.
    '' ssshhhh... '' tangannya menyentuh bibir Ara yg merah. '' jgn bising nanti dorang dgr.. awk okay kan ? mlm ni kita berseronok !!!'' 
    *oh Tuhan ! tolongla aku ...* doa Ara dlm hati.. 
    Mulut D.O semakin dkat dgn bibir Ara ... ... 
    'CCUUPP' !!! Bibir mereka bersatu ! 
    PPPAAANNNGGG !!!!!!  
    '' Aduh'' D.O mengaduh kesakitan setelah ditampar Ara .. 
    *tak guna punya perempuan .. aku usik je pun .. mak aii .. kuat jgk dia ni ... sakit pipi aku*
    '' hei kau ni knpa ? aku just usik je pun'' 
    '' usik awk kata ? cuma lelaki yg saya cintai shj yg boleh mencium bibir say ! '' 
    '' aku suami kau ! aku lebih berhak! '' 
    Ara terdiam.. 
    ''  dah la .. aku nk tido .. btw , thanks for that kiss .. auumm ! nanti kita buat lagi yer ? hahaha'' ujar D.O selamba .
    urrgghh !!!! 
    '' kau tido atas katil .. aku tido atas sofa.. okay ? '' tanya D.O .
    '' err /. tak sakit blakang ke ? tido atas sofa ?'' tanya Ara pula .. 
    '' abis ? ko nk aku tido atas katil ngn kau ? aku okay je .. '' kata D.O 
    '' ehh .. tak pyh .. saya tido atas katil .. gud nite '' ucap Ara lalu naik ke atas katil .
    '' gud nite too'' blas D.O ...
    Akhirnya mereka hanyut dlm mimpi yg dicipta ... 
    Chapter 4 coming soon ..
    p/s:kebelakangan neh Faierra selalu hapdet Fanfict kenn?dah lahh pnjng2,cepat pulak..bukan Faierra sowng  je yg karang neh..Antiey Faierra un ade tolong sikit2.. ='= HAHA,PEHLU ker kasi tau ek?HAHA,biarlahh. K,Pyongg!