Ƨσℓσ - ccℓσωи
Miss Hoya

Navigation : touch hover image



인피니트 여자 보이프렌드 비투비

Annyeonghaseyo yg di depan screen tuh! Yelah kamu! Haha,don't try to copy cat! Do follow me if you love my blog! No I follow you,you follow me back,arrachi? ;D


StepFoots

  • No harsh word please.
  • Sorry if I'm not reply your visit.


    Saranghae Cingu



    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Faieraa Hoyaa
    Others:   



  • Sarang Bi ; Chapter 4

    (REUPLOAD)
    Annyeonghaseyo suma! Ah.,dah tiga minggu tak hapdet blogie neh. Sian dah berhabuk dah kann kann kann? hihi,, takde ape nak hapdet so jom i nak teruskan i punya fanfict pulak! lets go! 


    Jam menunjukkan pukul 7.OO pg di Seoul. Ara telah pun bersiap, dia ingin menemui adiknya , Hyoyoung yg menghidapi kanser hati . 
    Sewaktu Ara bersiap , D.O telah pun terjaga . Dia memerhati Ara yg sdg leka menyikat rambut..
    '' Awk nk pergi mana pagi2 ni?'' D.O memecah kesunyian.
    '' err .. saya nk kluar kjap. Nak melawat adik saya..'' kata Ara , dy pelik ? kemana hilang kata2 kasar lelaki itu yg slalu guna ?
    *no need to know its better know* getus hatinya.
    '' adik awak ? saya nk ikot !'' lalu terus disambar tuala yg ada di penyidai dan masuk ke dlm bilik air.
    '' tapi...'' tak sempat Ara berckp , D.O tlah hilang dr pandangan nye .. 
    *erm..tk pe la . biar la dy ikot..dy suami aku*
    =beberapa minit kemudian=
    D.O keluar dgn siap berpakaian . Dia memakai pkaian kasual.
    '' jom ! abg pandu ! '' kata D.O smbil menarik tgn Ara dekat dgn dirinya..
    *maaf kan abg pasal hal semalam, abg dh silap* D.O bermonolog di dlm hati.
    '' errrr ... nae..'' 
    =Ketika di dalam kereta=
    D.O menjatuhkan tgnnya ke ats paha kiri Ara yg putih gebu itu.
    '' eh ? apa ni ?'' tekejut dgn apa yg D.O lakukan , dy terus menolak tgn itu jauh dr nya.
    '' mianhei Ara .. pasal semalam .. abg dh melampau kan ? Ara hukumlah abg ! abg sanggup terima !'' kata D.O dgn lembut.
    '' awk suami sya .. saya jgk nak minta maaf sbb saya dh berkasar dgn awk semalm. saya tau , saya tak patut buat begitu.. Maafkan saya jgk..'' ucap Ara sambil menundukkan pandangannya ke bwh..
    D.O memberhentikan kereta nya di simpang jalan... 
    '' noo.. Ara tak salah .. abg yg salah .. ! abg yg mulakan dulu ! Ego abg tinggi ! Mianhei ! please forgive me ?? '' kata D.O 
    '' Ara .... I .... L.O.V.E   U .. SARANGHAE !!!!'' 
    CUUPP ! satu ciuman melekat di bibir Ara ... 
    Ara menolak bdn D.O ! 
    '' please ! tolong jgn ucap perkataan tu ! Saya ........''' Ara kehilangan kata2 .. 
    '' waeyo ? '' tanya D.O , menati jwpan dr Ara. 
    '' eerrr... saya .... ttaakk .. bbooleeh .......mmeennciitaaii .. awk . Mianhei . !'' kata Ara dlm nada yg begitu perlahan. Tanpa disedarnya , air mata dr kelopak matanya , tumpah membasahi pipinya yg mulus.
    '' what wrong with u , my baby ? '' tanya D.O gelisah melihat keadaan Ara yg begitu sedih.. Dia nampak ada linangan air mata di pipi isterinya.. lalu terus di lap dgn tangan nya..
    '' waeyo ? cuba bgtau abg ... abg ni suami awk .. '' 
    '' saya tak boleh mencintai awak ! saya tak boleh ! '' kata Ara dlm keadaan menangis.
    ''' sabar2.. tp kenapa ? apa yg abg dh buat? kalau pasal hal semalam .. please. . I'm begging u ! please forgive me !!! i'm really sorry !!! jebal mianhei !'' 
    '' tak .. bkn pasal semalam .. cuma .. saya tak boleh .. mencintai awk ! ... maafkan saya ... '' kata Ara , lalu keluar dr kereta .. Dia menahan sebuah teksi ..
    Belum sempat D.O mengejar , teksi itu telah hilang dr pandangan nya.. 
    *kenapa ? kenapa  ? kenapa ? saya baru nk mencintai awk .. kenapa awk buat mcm ni ? knpa ?*

    Ara sampai di hospital 15 minit kemudian .. Dia terus meluru ke wad tempat hyoyoung dirawat .. 
    '' macam mana keadaan adik skrang ni ? sihat ?'' tnya Ara.
    Hyoyoung pelik dgn tingkah laku kakak nya itu .. 
    '' yer .. sihat .. cuma sakit sikit je .. btw , akk tak ap2 ke? knpa dgn mata tu ? mcm bru lepas nanges je ~ '' jwb Hyoyoung sambil memerhati kakaknya
    Ara terkejut ! '' ehh .. mana ada .. mata masuk habuk td .. tu pasal nampak mcm baru lepas nanges..I'm okay .. no need to worried about.'' jelas Ara.
    '' i know u ! please don't lie .. i know u better thn others ! what's wrong with u ? tell me .. '' rayu Hyoyoung.
    '' noo . . i'm okay .. tak yah la risau .. adik perlu risau tentang penyakit adik tu.. dah dah .. stop ask about my eyes ! Arasso ??'' ujar Ara.
    '' errmm .. asyik2 penyakit .. kak .. i feel much better now.! '' kata Hyoyoung.
    Ada riak gembira di mata nya .. Ara berasa lega .. dy masih mampu melihat adiknya tersenyum seperti dahulu .
    '' kakak , kelmarin Abg Kai ada dtg jenguk adik ! muka dy banyak berubah kak .. ''
    Ara tersentap mendengar nama yg disebut adik nya . KAI ???  dy masih ingatkan aku lg kah ?
    '' ooo .. dy sihat ? berubah mcm mana ? akk tak phm..'' kata Ara selamba.
    '' eh akak ni ..dy sihat .. berubah tu .. mcm , dy dh tak mcm dulu la .. dy dh berubah .. dy dh insaf '' terang adiknya.
    '' insaf ? u mean , dy dh insaf jd playboy ?'' teka Ara .
    '' exactly ! dah banyak berubah ! dy ckp , dy nk akk kembali padanya ... dy nk setia pada akk sorang .. ''  ucap Hyoyoung.
    '' kembali padanya ? akk tak rasa mcm tu .. akk dh kawin .. dh ada suami .. tak mungkin akk boleh bersama dgn dia ... '' kata Ara lemah.
    Dia sgt mencintai Kai . Kai cinta pertamanya .. dan cinta terakhirnya...
    =Flashback 3 tahun yg lalu=
    ''What ? u nak kita putus ? but why ? '' Ara terkejut dgn apa yg Kai katakan .. Putus ? NO WAY !
    '' yup ! PUTUS ! I dh tak cintakan u .. I akn bersama dgn Hyuna, Gadis idaman I .. '' kata Kai ..
    '' HYUNA ? apa kurangnye saya ? '' tanya Ara , seraya air mata berlinangan di pipinya. 
    '' urggh --'' kau membosankan ! kau tak lyn aku mcm mana Hyuna lyn aku ! '' tegang suara Kai . 
    Layan ? apa maksud dia ? hati kecilnya bertanya.
    '' i don't get it ? wht u mean ?'' 
    '' mmg susah ckp dgn kau ! aku nak kau tak nak .. kau phm2 la sendiri . dah .. sekarang hubungan kita dh tamat !''  lalu meninggalkan Ara seorang diri , sepi .. 
    meraung dan menangis !!! itu sje yg mampu ! dy tak sangka , lelaki yg dia cintai .. perlakukan dia sebegitu rupa ! 
    '' Aku tak kan ... tak kan .. mencintai lelaki lgi !!!!!! aku bersumpah !!!! '' kata Ara , menjerit sekuat hati !!!!
    '' Akak ? waeyo ? anything wrong ? '' tanya Hyoyoung setelah agk lama sepi menemani di wad nya .
    '' ahh .. anyi .. akk tak kan mencintai lelaki itu lagi.. akk tak kan mencintai mana2 lelaki lg ...  akk dh bersumpah'' kata Ara lemah . 
    '' Akk , bnde dh lama . knpa perlu di kenang ? abis tu , mcm mana dgn abg D.O ? akk kawin dgn dy , tanpa perasaan cinta ?'' tanya Hyoyoung lg.
    '' we just married .. but .. nothing happens between us ..  Akk kwin dgn dia , sbb ...... '' 
    '' sbb apa ? '' Hyoyoung menanti jwapan .. 
    '' err .. kalau akk bgtau .. jgn mara yer .. '' 
    '' nak mara buat apa ? nanti lekas tua .. Adik ta nak tua di masa muda .. hahaha'' menanti lg..
    '' duit yg akk guna utk byar kos pembedahan tu .. akk dpt dr .. D.O ..  tp , sbelum dy bg tu .. akk kena tolong dy ... jd akk tolong , sbb akk syg adik .. '' jelas Ara .
    '' wht u mean ? i still don't get it .. akk dpt dr abg D.O ? akk tolong dy ? tolong ap ? adik keliru . '' kata Hyoyoung sambil mengerut kening .. keliru.

    '' AAARRRGGGHHH !!! Aku bru nk mncintai kau .. tp kau tolak cinta aku ? Apa slh aku ?'' jerit D.O dlm kereta .. Lalu dicapai telefon nya .. dy mendail . 
    ''  yeobosaeyo .. ?'' suara dr telefon .. 
    '' BAEKHYUN !!! '' 
    '' ah .. kau D.O , aku ingat spa la td .. apsal ni ?'' 
    '' aku ada masalh .. aku jumpa kau ? boleh ? '' 
    '' nak jmpa ? kat mana ? '' 
    '' kat tempat biase ... '' 
    '' ok ! bila ? skrang ? ''
    '' YUP !''
    '' lagi 15 minit aku smpai !'' 
    ''okay'' 
    Talian diputuskan . D.O terus meluncur laju ke tempat perjumpaan ...
    = Di tempat perjumpaan= 
    '' Yoo ! '' sapa Baekhyun .
    '' ermm'' blas D.O lemah .
    '' asal ni ?ko gado ngn Ara ke ?'' tanya Baekhyun.
    '' aku .. dah .. fall in .. love with her !!!! '' kata D.O ... Baekhyun kehairanan .. *macm mana boleh jatuh cinta ni ? *
    '' so ,, ko dh confess ? '' Baekhyun bertanya . D.O hanya mengangguk lemah . 
    '' so apa dia kata ?'' 
    '' dia kata dia tak boleh mencintai aku .. aku tak tau mana silap nya .. Aku jatuh cinta dgn dy , sjak . pertama kali kami berjumpa .. masa accident dulu .. aku boleh gila dibuat nya !!! '' ucap D.O . Baekhyun begitu kesian melihat keadaan bestie nya .. 
    '' maybe ko dah buat silap kat mana2 kot .. semalam apa yg kau buat kat dia ?'' tanya Baekhyun , ingin tahu . D.O mengetap bibir .. lambat dia menjawb .. 
    '' aku .. buat benda yg dia tak suka ... aku .. aku.. aku .. '' tergagap-gagap D.O .
    '' kau ni apsal ? bnda yg dia tak suka ? kau sentuh dy ke ?! '' Baekhyun membuat andaian.
    '' ehh ! takk ! aku bru nk intro .... aku just kiss bibir dia jee .. then dia tampar pipi aku .. urgghh .. aku tak thn sgt  ! aku ni manusia .. punya nafsu .. mana aku boleh tahan dgn perempuan mcm Ara tu .. menawan . mcm puteri dr kayangan.'' jelas D.O , dy teringat peristiwa semalam .. hati nya tertawa.
    '' woi ! apa la kau ni .. maybe dia tak suka la tu .. '' 
    '' aku dh minta maaf , dy mcm dh lupakan .. lpas tu aku confess .. dia tolak .. bila aku tanya knpa .. dia ta nak gitau .. then terus keluar kereta .. belum sempat aku nk kejar . dy dh hilang .'' cerita D.O tentang hal yg berlaku tadi .
    '' skarang dia ada kat mana ? '' tanya Baekhyun .
    '' errmm . dia kata nk ke hospital , melawat adik nya .. tp .. aku tak tau hospital mna dia pergi .. sbb tu aku cari kau .. tolong aku , cari wife aku .. '' rayu D.O .. 
    '' err .. beb .. aku tak tau nk cari mcm mana .. mcm ni la .. kau balik umah .. then kau buat la apa yg patut . tunggu Ara balik .. lepas tu , kau bincang dgn dy elok2 .. nanti dia okay la tu .. '' ujar Baekhyun. Jawapan itu menghampakan D.O , namun diturut sje .
    '' kalau gitu , aku balik dulu .. bye .. '' kata D.O sebelum berlalu pergi .
    '' okay .. bye .. ''