Ƨσℓσ - ccℓσωи
Miss Hoya

Navigation : touch hover image



인피니트 여자 보이프렌드 비투비

Annyeonghaseyo yg di depan screen tuh! Yelah kamu! Haha,don't try to copy cat! Do follow me if you love my blog! No I follow you,you follow me back,arrachi? ;D


StepFoots

  • No harsh word please.
  • Sorry if I'm not reply your visit.


    Saranghae Cingu



    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Faieraa Hoyaa
    Others:   



  • Cuti yes!



    annyeonghaseyo.okay dah lame tk update something yg merepek.sape caye baru 4 hari kot . hahaha.sebenarnye aku tengah kepenatan sebab siap kan tanggungjawab sebagai anak dara kann . hee.. yelahh sorang jer ank dara kt dalam umah nihh.. okay . aku nak tulis ape ekk?urmm,boringla sehh dok umah jer, nih yg bukak blog nihh tapi bukan kt lappy bukak dekat galaxy tabby,hehe, bukak fb byak kali dah dkt cnih . tapi blog baru first time lorhh . heee .. rindu kengkawan.. sangat lah rinduu , hihihi,baru sehari kott. math aku dah siap, bm karangan dah,komsas jer ptw,ckgu nih bgi kerja macam budak u pulok . haihh . suke aku dengan cikgu nih . tapi ingat aku lahh katenye die takkan ajar kitorang lagi bulan5 nihh . so dpt cikgu baru lahh,humm hope dapat cikgu yg bukan mcm singa kelaparan .. cehh ntah2 dapat yg tuh ann .. kah kah padan lah mka aku .. 
    aku dapat nombor 16 dalam kelas .. okay lah jugak kan ,, meningkat dari last year,cume math jer down skit , yelahh bab baru ,, linear equation lah kejadah tuhh .. tapi aku nihh fanz mathematics.. tuh jer lah probs nyerr . nanti aku balik hometown aku kt sarawak . aku kena tuition. adoii,tuhh lah hidup someone yg nak berjaya ,. yerlaa aku dah jnji ngn mak bapak aku nak sambung study kat korea .. harap2 tercapai dream aku yg sangat high nihh .. Aminn , korang doakan aku yepp ..
    cehh ayat dah macam budak pandai jerr .. huhuhu ..
    haha entri aku nihh dah lari topic, but whatever, kau adee? tkde kn . diam2 sudaa . hahaha.. lagi pun ape je aku nk tulis , sebena nyerr tk tahu nak cakap ape bantai jer lahh kan? heeee .. jup2,sape belom mandi lagi? same lah kitee .. tehee .. eh aku ade sebab tk mandi lagi .. aku kemas umah , kau adee? tk dekan .. hahahaha ,
    sudah2,aku nak mandi dulu .. bye2 bebeh .. pyong saseng kpop!!!!!!!! ::