Ƨσℓσ - ccℓσωи
Miss Hoya

Navigation : touch hover image



인피니트 여자 보이프렌드 비투비

Annyeonghaseyo yg di depan screen tuh! Yelah kamu! Haha,don't try to copy cat! Do follow me if you love my blog! No I follow you,you follow me back,arrachi? ;D


StepFoots

  • No harsh word please.
  • Sorry if I'm not reply your visit.


    Saranghae Cingu



    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Faieraa Hoyaa
    Others:   



  • Whatever Yg Aku Nak Taip!


    Annyeong :) Hye :) to my peeps!
    Aishh geram gila ='= rumah takde air.. bukan tak bayar bil ,, bukan ehh ,, ntah ape ntah problem .. rumah nihh bermasalah betol . panglima lah  nihh miskin tanak upgrade! Ceh macam panglima tuh bapak dia .. huhu ..
    okay2 .. tadi  kitorang dekat sekula makan kek ,, tapi yang menyengalkan nihh ,, Budak Mushuk nih gi amek kek uhh ,, sapu dekat pipi kitOrang .. geram noo , huhu ,, tapi besh sesangat! kek die sedap giler .. biase lah monster sume die makan .. hihihi ..
    kerja komsas aku ta siap lagi .. bi pun .. kh pun .. add math punn .. ehh ? tetiber ,, hihi terlajak add math pulak .. pom 3un belom lepas , ehh ,, tapi next year ann .. siap la aku pulak yg jadi PMR candidates! yehee .. 
    korang .. sesaper ade astro tau lah channel nihh .. tutor tv ! tau tak ? mak aku galakkan aku tengok tuhh .. tapi aku senyap bukak channel KBS WOLRD .. tau kan ? yg korea-2 tuhh .. hihi .. kan aku being crazy kalau ade ape-2 pasal kpop .. tanye jer aku .. aku skang dah senior dalam kpop nih .. Ceh muka tak malu!
    ape lagi aku nak cakap? hah! ade jugak yg jelesh n dengki tengok blog aku .. ape ke bengap punya budak .. tuh pun nak jelesh kerr .. haiyo .. blog orng lain lagi cute dari aku darr ,, heh ,, aku nihh newbie dalam blog .. followers jer pun ade bape jek .. boleh kira guna jari sayang! .. hihi .. 
    hah! kat sekolah jugak tadi .. aww! sweet lahh .. huhu .. cikgu bi aku .. dia tnye ape maksud Woodchulk ? aku jawab lahh .. wood tuh kayu .. chulk tuh kapur .. hihi .. bengap tak aku?budak dajah 1 pun bole jawab.. pastuh ckigu tuh pun jawab 'no, chalk is kapur MY DEAR!' hihi .. sweet tak? >< okay fine tak sweet ='=bialah aku sorang jer perasan ehh .. hiihi
    pastuh budak lagi suma cakap BOO ! eleh dorang jelesh sebenonyer .. hihi .. bese lahh .. aku kan diva 'sangat' .. whatever bebeh .. ade orang cakap aku comel bile nyanyi n dance lagu korea .. n ade lahh jugak yg jelesh mendengar pujian ituh .. apelahh .. tuh pun nak jelesh ker? sendiri mau belaja lah .. aduii .. tengok? kan mak jemah dah marah .. kfinee.. aku nak belah .. kang jaoh pulak aku merepek-2 nanti .
    pyongg! cingu! :o