Ƨσℓσ - ccℓσωи
Miss Hoya

Navigation : touch hover image



인피니트 여자 보이프렌드 비투비

Annyeonghaseyo yg di depan screen tuh! Yelah kamu! Haha,don't try to copy cat! Do follow me if you love my blog! No I follow you,you follow me back,arrachi? ;D


StepFoots

  • No harsh word please.
  • Sorry if I'm not reply your visit.


    Saranghae Cingu



    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Faieraa Hoyaa
    Others:   



  • 2 minggu wo tak bukak blog :3


    Salam,annyeonghaseyo :3 Wehee,pecah rekod saya!dah 2 minggu tak buat entri yg merapu dan meraban.Btw,now saya dekat Miri,Sarwak yg memang nearest dgn Kalimantan dgn Brunei.Anty Faierra cakap,InsyaAllah kalau ada masa kite pergi.wuu?passport pun takdak lagi!haha.
    Tapikan..,siyesly,kebelakangan neh Faierra memeng sibuk giler,sampai makan pun lupa lorhh.,?Wehe,makan Faierra tak pernah tinggal,neh pun tengah kunyah2 coklat cadbury.. :3 
    Rasa rasa Faierra dah dua episod MuBank Faierra tak jenguk.Now Faierra sekolah sesi petang :D so tengok dia punya ulangan je lahh kan?Kesian.
    Hu,ape lagi ek?hah!Tadi rancang nak tukar blogskin,Lahaii,,tak sempat,sebab dari takdi tengok youtube..tengok Exo K saya. :D Mama Mama!haha..tp mksud dia bukan mak tau!maksud dia 'Your Majesty'.
    Amacam?rugged tak?haha,,Neh Faierra nak story mory cikit,semalam punya semalam,Faierra adopting 3 ekor kucing parsi.. :3 , so sekarang that kucing dah jadi milik Faierra suma comel comel,,nama dorang;
    1; Bom bom
    2; Comi
    3;Chiko
    Hah?comel tak nama die?hihihi..jap agi Faierra upload lah kt pesbuk ea :3 jgn lupa like!Hoyeah..suka suka jer aku suroh orang like,tak pepasal dapat penampar kaki terbaekk dari ladang and kandang :3
    kahkahkah.merepek dah start dah..nasib hari neh shift aku main ternet,so dapat lah aku on twitter,fb sememangnyer,and blog,otw tumblr..kihkihkih,tumblr Faierra still private,sebab tak siap lagi :0huhu
    Okay Okay nak tutop la neh mak :p haha..Mak dah melenting dah tuh ! Bye bye :D